از زمان فعال شدن قابلیت خرید بیت کوین، سهام PayPal با رشد 17 درصدی مواجه شده است!
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
از زمان فعال شدن قابلیت خرید بیت کوین، سهام PayPal با رشد 17 درصدی مواجه شده است!
سه شنبه 25 آذر 1399 ساعت 13:50 | بازدید : 50 | نویسنده : asef | ( نظرات )

 

از زمان فعال شدن قابلیت خرید بیت کوین، سهام PayPal با رشد 17 درصدی مواجه شده است!

 

747 aHR0cHM6Ly9zMy5jb2ludGVsZWdyYXBoLmNvbS91cGxvYWRzLzIwMjAtMTIvOGJlNzliZDUtZTU0NC00YmEyLWEwOWYtMmI5ZmFmYzYwMjU3LmpwZw - از زمان فعال شدن قابلیت خرید بیت کوین، سهام PayPal با رشد 17 درصدی مواجه شده است!

سهام PayPal توانست در روز دوشنبه رکورد جدیدی را به ثبت برساند. سهام این شرکت، از تاریخ 12 نوامبر(22 آبان) و همزمان با فعال شدن قابلیت خرید بیت کوین برای کاربران آمریکایی PayPal، با رشد 17 درصدی مواجه شده است. این در حالی می باشد که شاخص Nasdaq در حدود 6.5 درصد و شاخص S&P500 با 3.5 درصد رشد در دوره ی زمانی مشابه، رو به رو شده اند. 

Screenshot 2020 12 15 074612 300x173 - از زمان فعال شدن قابلیت خرید بیت کوین، سهام PayPal با رشد 17 درصدی مواجه شده است!

اگر چه فعال شدن قابلیت ارز های دیجیتال در پلتفرم PayPal تنها عامل موثر در این رشد نمی باشد، اما  اقدام این شرکت سبب پذیرش هر چه بیشتر ارز های دیجیتال در دنیا شد. برخی تحلیلگران معتقد اند که قیمت بالاتر بیت کوین می تواند تاثیر مثبتی بر روی آینده ی قیمت سهام PayPal داشته باشد. 

همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می دهد شرکت PayPal در رشد اخیر قیمت بیت کوین، نقش داشته است. برخی داده ها نشان می دهد که این شرکت در حدود 70 درصد بیت کوین های استخراج شده در جهان را در چند هفته قبل از عملیاتی شدن پلتفرم ارز های دیجیتال خود، خریداری کرده است. 

اگر چه تخمین ها متفاوت است اما یکی از مطالعات در سال 2019(1398) نشان می دهد که 6.2 درصد از آمریکایی هایی که سنشان بالای 18 می باشد، بیت کوین خریداری کرده اند. همچنین 7.2 درصد از 5000 نفر مورد مطالعه گفتند که قصد دارند برای اولین بار بیت کوین خریداری کنند. 

اگر این اعداد حقیقی باشند، ارز های دیجیتال می توانند کسب و کار شرکت PayPal را توسعه دهند. به عنوام مثال می توان به پلتفرم CashApp شرکت Square اشاره کرد. درآمد شرکت CashApp با فعال شدن قابلیت خرید و فروش بیت کوین بسیار افزایش یافت. در حقیقت 80 درصد از درآمد این شرکت در سه ماهه ی سوم سال میلادی از طریق هزینه ی تراکنش خریداران بیت کوین به دست آمده است. 

همانطور که گفته شد سهام شرکت PayPal از زمان راه اندازی پلتفرم خرید و فروش ارز های دیجیتال با رشد 17 درصدی مواجه شده است. 

PayPal قصد دارد تا این سرویس را به صورت جهانی در اوایل سال 2021(1399)، عملیاتی کند. همچنین مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که در آینده و در صورت ارائه ی ارز های دیجیتال ملی، این پلتفرم پرداخت آنلاین از آنها پشتیبانی خواهد کرد. 

این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده است و آکادمی هلاکوئی مسئولیتی در قبال آن ندارد.

منبع: Cointelegraph



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 41
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 54
:: بازدید ماه : 51
:: بازدید سال : 207
:: بازدید کلی : 1895